Meetup Echipe Autogestionate: Provocări și Soluții

V-ați întrebat vreodată dacă echipele autogestionate (self-managing teams) chiar există, sau e vorba doar de pură fantezie? Iar dacă există, sunt ele cu adevărat eficiente? Vă invităm la o întâlnire la care vom dezbate acest subiect. Vom explora potențialul echipelor autogestionate de a schimba modul în care lucrăm, vom aborda idei atât din mediul Agile cât și din managementul de proiect tradițional.

Punctul nostru de pornire va fi un sondaj realizat cu experți din diferite industrii care au numit principalele provocări în crearea și menținerea echipelor autogestionate. Vom discuta unele dintre aceste blocaje precum și acțiunile concrete de care avem nevoie pentru a îndepărta aceste blocaje. Indiferent dacă sunteți în industria IT sau în alt domeniu, această prezentare vă va oferi idei valoroase pentru a îmbunătăți colaborarea și eficiența echipei.

Ghid în această întâlnire va fi Simona Bonghez, Managing Partner  Colors in Projects (România), Agile
transformation Coach, Autor și Speaker internațional.

Cu o vastă experiență în proiecte de Agile Transformation, Simona este specializată în facilitarea de ateliere agile interactive și practice, sprijinind companiile în îmbrățișarea unor noi modalități de gestionare a proiectelor. Chiar dacă experiența profesională este un aspect definitoriu în activitatea ei, ea crede că nu ar fi ajuns atât de departe fără un bun simț al umorului.

Alătură-te acestui meetUp  captivant, în care vei beneficia de un networking calitativ.

Participarea este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md

Data:  4 decembrie

Ora: 18:30-20:00

Preț: Gratuit

Limba: Română

Fintech Hub

Participă la meetUp-ul anului!

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile. 

Roluri și Responsabilități: Înțelegerea Managementului Modern

Descoperă Cariera Ta în Lumea Managementului! Îți dorești să afli mai multe despre rolurile captivante de Project Manager, Product Manager, Scrum Master și Business Analyst? Te invităm la workshop-ul: “Roluri și Responsabilități: Înțelegerea Managementului Modern” 

Ce te așteaptă? Un Workshop interactiv pentru a înțelege mai bine responsabilitățile fiecărui rol.
Analize de caz pentru a vedea cum se aplică teoria în practică.
Discuții captivante cu profesioniști din domeniu, pregătiți să împărtășească experiențe și sfaturi utile.

Vom discuta despre:

  • diferențele si punctele comune dintre rolurile de Project Manager, Product Manager, Scrum Master și Business Analyst.
  • Responsabilitățile și abilitățile personale relevante pentru fiecare din roluri
  • Vom discuta cu 2 invitați ce activează în aceste roluri zilnic, care vor impărtăși experiența sa practică cu publicul.

Alătură-te acestui workshop captivant, în care te vom ajuta să navighezi în domeniul Project Management și să te pregătești  pentru o carieră de succes.

 Nu va lipsi nici  sesiunea de întrebări și răspunsuri, așa că vino cu întrebările pregătite!

Participarea este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md

  • Delivery Lead la Amdaris
  • 6+ ani de experiență în domeniu 
  • Tech Women Ambassador 2023
  • Certificat Proffesional Scrum Master 1
  • Application Consultant la Stefannini EMEA
  • Tech Women Ambassador 2023
  • 4+ ani de experiență în domeniu
  • Product Manager la Planable
  • 7+ ani experiență în domeniu

Data: 2 decembrie

Ora: 11:00

Nivel: Începător

Preț: Gratuit

Limba: Română

Tekwill, Front-End

Află care este Managementul Modern!

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile. 

Curs de Comunicare

​​Indiferent cine ești și ce faci, și în lumea ta există comunicare, cu un rol mai puțin sau mai mult definit. Iar dacă ai ajuns să citești această descriere, exista marea probabilitate că vei deveni din nou student pentru 3 săptămâni. 

Acest curs de comunicare este conceput pentru a te ajuta să devii un comunicator mai sigur, mai convingător și mai eficient în orice domeniu al vieții profesionale sau personale. Prin comunicare poți crea relații reușite, succes în carieră și impact pozitiv asupra celor din jur. Prin intermediul acestui curs, vei explora diverse aspecte ale comunicării și vei dezvolta abilități esențiale care te vor propulsa înainte în tot ceea ce faci. 

Pentru cine este acest curs:

  • studenți (de la orice facultate)
  • antreprenori
  • manageri și lideri de echipe
  • profesori
  • freelanceri
  • profesioniști din domeniul HR 
  • persoane care își doresc să stăpânească o comunicare mai bună
  • persoane care vor să-și ocupe timpul liber cu o activitate interesantă, care să le aducă plus-valoare

Dacă vii la curs, garantăm că:

  • vei dezvolta comunicarea verbală, non-verbală și scrisă
  • vei înainta în depășirea barierelor în comunicare
  • vei fi mai convingător și persuasiv
  • vei ști nu doar când să asculți, dar și cum să o faci eficient
  • vei învăța cum să stăpânești comunicarea în marketing și vânzări
  • vei ști să spui povești care vor avea mereu happy end pentru tine
  • vei consolida abilitățile de relaționare în echipă
  • vei învăța cum să comunici în online
  • vei afla ce și cum să spui ca să nu eviți microfonul și publicul

Program

  • Tipuri de comunicare
  • Elemente de bază ale comunicării
  • Bariere în comunicare și cum le depășim
  • Cum scriem în comunicarea eficientă
  • Etica în comunicare
  • Activitate practică
  • Limbajul – instrument de a convinge
  • Dicție și tonul vocii
  • Persuasiune și ținută
  • Abilități de ascultare activă și comunicarea eficientă în conversații
  • Comunicarea prin limbajul corpului
  • Protocolul – dicționar de comunicare
  • Activitate practică
  • Tipuri de texte
  • Gramatica – căpătâi al comunicării scrise
  • Emailuri eficiente și corespondența scrisă
  • Activitate practică
  • Comunicarea în marketing și publicitate
  • Comunicarea în vânzări și relații cu clienții
  • Crearea unui discurs de vânzare eficient
  • Utilizarea storytelling-ului în marketing și vânzări
  • Comunicarea pe rețelele sociale
  • Website-urile știu (și trebuie) să vorbească
  • Podcasturi – contează ce auzi
  • Gestionarea reputației online
  • Inteligența artificială – prieten sau dușman în comunicare?
  • Activitate practică
  • Construirea și menținerea relațiilor cu echipa
  • Discursul de prezentare
  • Comunicarea de criză
  • Comunicarea de ocazie
  • Comunicarea în fața camerei și publicului
  • Activitate practică

Înmânarea diplomelor. 



Nu promitem:

  • să devii orator experimentat peste noapte 
  • că te vom învăța toată gramatica limbii române
  • Peste 7 ani experiență în Comunicare, PR și Marketing
  • Licențiată în Marketing, Universitatea de Stat din Moldova
  • 10 cursuri absolvite în Comunicare, Dicție și Copywriting
  • Diploma Guvernului în cadrul Marii Dictări Naționale
  •  
  •  

Pe lângă o diplomă frumoasă de arătat la job, îți garantăm speakeri speciali care nu te vor face să adormi, un bagaj de cunoștințe pe măsură, conexiuni noi (poate și prietenii durabile) și, desigur, tradiționala fotografie de grup și individuală ca să spui comunității tale cât de fain a fost acest curs. 


La finalul cursului vei primi un certificat de absolvire și o anexă unde vor fi scrise toate subiectele învățate la curs. Astfel, odată atașată în CV, angajatorul va avea mai multe informații despre nivelul tău de pregătire și competențele pe care le deții.

Ce spui? Ne vedem în sală?

Start: 2024

Nivel: Începător

Ore:18

Luni, Miercuri, Vineri: 18:30 – 20:30

Preț: 2500 MDL

Achitare în 2 rate

Offline, iHub (centru)

Limba de instruire: Română 

Dezvoltă-ți abilitățile de comunicare!

Aici poți găsi Nota informativă de plată, Termenii și condițiile și Politica de confidențialitate.

Facebook & Instagram Ads Course

Dacă vrei să-ți crești afacerea, să atragi audiențe relevante și să transformi interacțiunile online în clienți fideli, atunci cursul de Facebook & Instagram ADS este perfect pentru tine.

Vei descoperi secretele publicității online eficiente și vei transforma click-urile în conversii profitabile!

Acest curs este potrivit pentru antreprenori, marketeri și pasionați de social media ce își doresc să-și maximizeze rezultatele prin intermediul a două dintre cele mai populare platforme de publicitate digitală – Facebook și Instagram.

Program

  • Informații generale despre Facebook ca platformă de reclame.
  • Avantajele Facebook ads
  • Standardele comunității, politicile și regulile generale
  • Înțelegerea structurii contului de Business
  • Crearea contului Business Manager
  • Setarea activelor de bază: utilizatori, pagini, Ad Account, Pixel, setări de plată.
  • Selectarea obiectivelor
  • Definirea audienței: geografică, demografică, în baza intereselor.
  • Audiențe personalizate și asemănătoare. Retargeting și Look-alike
  • Alegerea poziționărilor
  • Structura componentelor creative
  • Formate de conținut creativ acceptate
  • Recomandări
  • Stabilirea strategiei de promovare
  • Formularea ipotezelor
  • Teste și experimente
  • Indicatorii fundamentali
  • Analiza rezultatelor
  • Formularea concluziilor
  • Scalabilitatea campaniei
Fiecare modul durează aproximativ 3 ore (+1-2 ore în zilele cu practică)

Acest curs nu este doar despre cunoștințe teoretice, ci despre aplicarea practică a acestora pentru a-ți crește afacerea. Alătură-te nostru și transformă-ți viziunea într-o campanie de succes pe Facebook Ads care să atragă atenția și să genereze conversii durabile. Împreună, vom transforma fiecare click într-o oportunitate de afacere!

  • Digital advertiser la Fintech Lab
  • 5+ ani de experiență în Marketing Digital
  • Lucru cu 50+ branduri de pe piața MD, RO și USA
  • Bugetul lunar în gestiune 10 000$+
  • Advertiser certificat de Google, Apple și HubSpot 

La finalul cursului vei primi un certificat de absolvire și o anexă unde vor fi scrise toate subiectele învățate la curs. Astfel, odată atașată în CV, angajatorul va avea mai multe informații despre nivelul tău de pregătire și competențele pe care le deții

Start: 5 Decembrie

Nivel: Începător

Ore: 18

Marți, Joi: 18:30 – 20:30
Sâmbătă: 10:00

Preț: 2800 MDL

Offline, iHub

Limba de instruire: Română 

Transformă Click-urile în conversii profitabile!

Aici poți găsi Nota informativă de plată, Termenii și condițiile și Politica de confidențialitate.

Carieră în IT Sales & Business Development: De unde încep?

Workshop-ul Carieră în IT Sales & Business Development: De unde încep este o oportunitate excelentă pentru a înțelege și învăța cum funcționează vânzările în general într-o companie IT.

Vei avea parte de un atelier de lucru bazat atât pe transmiterea de informații teoretice cât și exerciții practice ce te vor ajuta să aplici ceea ce vei învăța.

Acest workshop este potrivit pentru studenți, junior, entry-level specialiști sau persoane care se află la început după o reconversie profesională și doresc să dezvolte cariera lor în acest domeniu.

Obiectivul  pentru acest workshop este de a iniția și familiariza participanții cu specificul vânzărilor în IT și a oferi informații utile din practică despre procesul de lucru,  competențe necesare, roluri și responsabilități în echipa de vânzări.

Subiectele discutate

● Intro to Business development: linking marketing and sales.
● BizDev Manager position: where it stands and how it interacts with other roles.
● Skillset and responsibilities of a BizDev Manager.
● Sales in Software Development Company vs Sales in Product Company
● Understanding company offerings, value proposition, and USP
● Market Research: positioning, competitors, SWOT, segmentation, ICP, Personas
● Sales process in a software company, sales pipeline, inbound and outbound lead
generation, data analysis and success metrics

Practical Exercises: define VP, USP, ICP,  and personas for your company or a given example of a  company

 

Alătură-te acestui workshop captivant, în care te vom ajuta să navighezi în domeniul IT Sales și să te pregătești  pentru o carieră de succes.

 Nu va lipsi nici  sesiunea de întrebări și răspunsuri, așa că vino cu întrebările pregătite!

Participarea este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md

  •  Chief Operating Officer la Oneest.
  • Certificat Professional Scrum Product Owner
  • 8+ ani de experiență în domeniul financiar 
 
 

Data:  25 noiembrie

Ora: 11:00

Nivel: Începător

Preț: Gratuit

Limba: Română

Sala iCloud, Tekwill

Află care este parcursul unui începător în IT Sales!

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile. 

Business Growth Strategies

Învățați alături de un antreprenor de succes în industria IT la o serie de workshopuri despre Business Growth Strategies.

Vitalii Petrosyan este fondator și co-fondator a  mai multor companii IT din Armenia, Estonia, Moldova și Elveția, fiind direct implicat în calitate de CEO și director dezvoltare afaceri în 8 proiecte IT active. Realizarea sa cea mai notabilă este un produs cu peste 40 de milioane de descărcări la nivel mondial.

Scopul acestor serii de workshopuri este de a ajuta companiile cât și specialiștii din companiile IT să crească afacerea cu ajutorul unor noi competențe și instrumente.

Accentul major va fi pus pe studiile de caz reale pregătite de către mentor și rezolvarea practică în echipe. La fel, se pot pune la discuție și provocările participanților în creșterea componentei de Business.

Program

-types and structure of data

– what is the system?
– specifics of the systematic approach
– system data analysis
– set goals in numbers: how and why to set your goals in numbers?

– market as a system, types of markets
– why do you need market analysis?
– market analysis from open sources

– competitors as part of the system
– why do you need competitor analysis?
– analysis of competitors from open sources

– target Audience as part of the system
– why is target audience analysis needed?
– analysis of target audience from open sources

– types of channels
– how to identify right channels?

– intensive scaling
– extensive scaling

Grup țintă:

  • C-Level (CEO, CPO, CMO etc)
  • Fondatori afaceri
  • Project Manager
  • Product Manageri
  • Business/Product Analyst
  • Sales
  • Startup People
  • Toate persoanele care se implică în creșterea business-ului

Participantul trebuie să fie angajat într-o companie IT sau să facă parte dintr-un StartUp.

Mentor:

Participarea la eveniment este gratuită, doar catering este contra cost în cazul în care alegeți această opțiune. Tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați pentru a rezerva un loc. Evenimentul va avea loc offline, din acest considerent locurile sunt limitate.

Pentru orice întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md.

“IT Business Factory Moldova” este organizat de Banca Europeană Pentru Reconstrucție și Dezvoltare în parteneriat cu ATIC și suportul financiar al European Union in the Republic of Moldova”.

 

Data: 4-6 Decembrie
09:00 – 16:00

Ore:18

Locație: Tekwill (în persoană)

Limba: Rusă

Costul programului: Gratuit (sponsorizat de BERD)

Prânz: 30 euro (2prânzuri & patiserii)

Descoperă ISTQB – Ce Trebuie să Știi Despre Examenul de Testare Software

Te invităm pe 27 octombrie să participi la un webinar deschis, susținut de un expert în testarea software, mentor QA și certificat ISTQB Advanced Level. Vei afla tot ce trebuie să știi despre examenul ISTQB și cum te poate ajuta în cariera ta!

Agenda Webinarului

Vei înțelege importanța certificării ISTQB în domeniul testării software și cum poate să-ți deschidă uși în carieră.

Vom explora cum adăugarea certificării ISTQB la CV-ul tău poate să te diferențieze pe piața muncii și să-ți crească șansele de angajare.

Vei descoperi ce subiecte sunt acoperite de examenul ISTQB și cum aceste cunoștințe te pot ajuta în proiectele de testare.

Vei primi sfaturi practice pentru pregătirea și susținerea examenului ISTQB, inclusiv resurse utile pentru studiu.

Informații despre resursele online

La finalul prezentării, vei avea oportunitatea de a pune întrebări expertului live în webinar.

Indiferent dacă ești un începător sau un tester cu experiență, acest webinar îți oferă o perspectivă valoroasă asupra certificării ISTQB și a beneficiilor aduse carierei tale.

Participarea este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md

  • Senior QA Engineer la Crunchyroll
  • Peste 5 ani de experiență în domeniul testării software
  • Mentor QA și ISQTB la Tekwill Academy
  • Certificat ISTQB Advanced Level

Data:  27 Octombrie

Ora: 18:30

Nivel: Începător

Preț: Gratuit

Limba: Română

Online

Pregătește-te pentru o carieră de succes în testarea software!

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile. 

Curs Design Grafic Avansat

Ești unul dintre beneficiarii proiectului “Tekwill în Fiecare Școală” care a absolvit cursul de design grafic Ai la școală și acum își dorește să-și continuie studiile într-un mod mai avansat? Pentru tine, am dezvoltat un cursul avansat Design Grafic 2.0

Continue reading

Web Design Course

Acest curs de 50 de ore este conceput pentru a-i introduce pe începători în lumea designului web. Pe parcursul cursului, participanții vor învăța elementele de bază și metodologiile de lucru asupra unui website, vor înțelege principiile designului și vor dobândi experiență în crearea diferitelor elemente de design web.

Cursul va acoperi, de asemenea, concepte de design esențiale, inclusiv teoria culorilor și tipografia, împreună cu tehnici de design responsive. În cele din urmă, studenții vor învăța cum să transmită eficient design lor dezvoltatorilor.

Mentorul va ghida, va oferi feedback și va verifica progresul pe parcursul cursului.

Sesiunea 1: Introducere în Web Design și Design Thinking (2 ore)

În prima sesiune a cursului, participanții vor fi familiarizați cu conceptele de bază ale web design-ului. Această sesiune va pune accent pe introducerea cursanților în lumea fascinantă a designului web și în procesul creativ necesar pentru a crea site-uri web inovatoare și funcționale.

  • Prezentarea conținutului și obiectivelor cursului.
  • Înțelegerea importanței gândirii de design în designul web.
  • Explorarea procesului de design și etapele sale.

Sesiunea 2: Termene și structura unui website (2 ore)

În această sesiune de două ore, participanții vor explora termenii și conceptele esențiale legate de structura unui website. Cursul va aborda aspecte precum arhitectura informației, navigarea, paginile cheie și elementele comune ale unei pagini web. Studenții vor înțelege cum să organizeze conținutul în mod coerent și cum să creeze o experiență de utilizare fluidă și intuitivă pentru vizitatorii site-ului.

  • Înțelegerea structurii documentelor HTML.
  • Crearea titlurilor, paragrafelor, listelor și linkurilor.
  • Lucrul cu imagini și elemente multimedia.

Sesiunea 3-4: Principii de Design

Cursul va aborda concepte precum echilibrul, contrastul, ierarhia, spațiul negativ și altele, evidențiind importanța acestora în crearea unui design coerent și atractiv. Studenții vor avea oportunitatea de a analiza exemple de design reușit și de a aplica aceste principii în propriile lor proiecte practice, astfel încât să își dezvolte abilitățile de designer web.

  • Înțelegerea Box Model și motivul pentru care totul pe un site web este construit în acest mod.
  • Explorarea principiilor fundamentale de design, inclusiv echilibrul, contrastul și ierarhia.
  • Înțelegerea utilizării spațiului alb și cum afectează designul.
  • Aplicarea principiilor de design pentru a crea aspecte armonioase și vizual atrăgătoare.

Sesiunea 5-7: Găsirea Inspirației

În cadrul sesiunilor, cursanții vor fi ghidați în procesul de găsire a inspirației pentru proiectele lor de design web. Aceste sesiuni vor explora diferite surse de inspirație, cum ar fi site-uri web, galerii de design și platforme de social media, pentru a-i ajuta să își dezvolte creativitatea și să obțină idei inovatoare pentru design-urile lor.

  • Participanții vor învăța să analizeze și să deconstruiască designuri web inspiraționale, pentru a înțelege modul în care elementele vizuale și conceptuale au fost integrate pentru a crea o experiență captivantă pentru utilizatori.
  • Pe parcursul acestor sesiuni, vor fi încurajați să-și exprime propria viziune creativă și să aplice inspirația găsită în realizarea conceptelor de design web unice și interesante.

Sesiunea 8-10: Înțelegerea Layout-ului

Cursul se va concentra pe diferitele tehnici de layout utilizate în web design și va aborda subiecte precum sistemele de grilă, poziționarea elementelor și modul în care acestea contribuie la crearea unui design echilibrat și coerent.

  • Studenții vor învăța despre importanța designului responsive și modul în care pot adapta layout-ul pentru a se potrivi pe diferite dimensiuni de ecran, cum ar fi dispozitivele mobile, tabletele și desktop-urile.
  • Pe parcursul acestor sesiuni practice, participanții vor avea ocazia să aplice cunoștințele dobândite pentru a crea layout-uri eficiente și adaptabile, în concordanță cu ultimele tendințe și cerințe ale industriei de web design.

Sesiunea 11-13: Introducere în Figma (6 ore)

Participanții vor fi introduși în utilizarea platformei Figma, un instrument puternic pentru design și colaborare în echipă. Cursul va începe cu familiarizarea cursanților cu interfața și instrumentele oferite de Figma, astfel încât aceștia să se simtă confortabil în utilizarea platformei.

  • Studenții vor învăța să creeze machete și mock-up-uri cu o fidelitate redusă în Figma, oferindu-le posibilitatea să exploreze diferite idei și concepte într-un mod rapid și eficient.
  • Prin intermediul acestor exerciții practice, vor înțelege cum să organizeze elementele vizuale și să-și structureze proiectele pentru un design coerent.
  • Pe lângă crearea individuală, cursul va evidenția importanța colaborării în cadrul echipei și cu clienții.

Sesiunea 14-16: Proiectarea Interfețelor Utilizator (6 ore)

Cursul se va concentra pe detalierea aspectelor vizuale și a interacțiunilor pentru a da viață proiectelor lor de web design.

  • Cursanții vor studia teoria culorilor și tipografiei și vor înțelege cum să selecteze combinații potrivite pentru a crea un impact vizual puternic și o experiență de utilizare plăcută.
  • Vor fi încurajați să utilizeze principii de design și cunoștințe despre UX (experiența utilizatorului) pentru a asigura o interfață intuitivă și eficientă.
  • În plus, participanții vor învăța să adauge elemente vizuale precum pictograme, imagini și altele.
  • UX & Product Designer la RebetDot
  • Mentor al cursului Web Design
  • Founder of  Zlatan Design
  • 5+ ani de experiență
  •  

La finalul cursului vei primi un certificat de absolvire și o anexă unde vor fi scrise toate subiectele învățate la curs. Astfel, odată atașată în CV, angajatorul va avea mai multe informații despre nivelul tău de pregătire și competențele pe care le deții

Start: 14 Noiembrie

Nivel: Începător

Ore: 50

Marți, Joi: 18:30 – 20:30

Preț: 4800 MDL

Achitare în 2 rate

Online (ZOOM)

Limba de instruire: Română 

Învață secretele Web Design-ului!

Aici poți găsi Nota informativă de plată, Termenii și condițiile și Politica de confidențialitate.

“Expansion to International Markets” & “Boosting Business-Traction”

Join us for an exclusive two-day training on November 21-22 at Tekwill, led by renowned entrepreneur and business angel, Steinar Hoel Korsmo. Dive into ” Expansion to International Markets” and “Boosting Business-Traction” with 10 hours dedicated to each module.

Unlock the secrets of international market success, from strategic sales channel selection to mastering business contracts and customer behavior analysis. In “Boosting Business-Traction,” discover metrics, distribution channels, and disruptive elements that can accelerate your growth.

Designed for CEOs, COOs, CMOs, and product leads, this course is your gateway to strategic insights and global business expansion. Elevate your business strategy with Steinar’s expertise and join a cohort of forward-thinking businesses. Secure your spot now for a transformative learning experience.

Program

I. Expansion to International Markets – 10 hr

  •      Selection of sales channels based on international market data
  •      Tips to pay attention to when developing business contracts in international markets
  •      Data analysis around customer behavior
  •      Customer relationships
  •      Research tools
  •      International sales readiness tools

II.Boosting Business-Traction – 10 hr

  •      Understanding where your business is to understand how you can boost somebody elses business
  •      Business metrics
  •      Distribution channels
  •      Disruption elements
  •      Other

Target group:

Businesses that are interested in boosting growth and learning about internationalization. Suggested level of attendance: 

  • CEO, COO, CMO
  • team leads of specific products
  • Business Managers
  • Sales Managers

Trainer:

Steinar Hoel Korsmo is a serial entrepreneur and business angel. He is the founder of Seed Forum Global which he has built to become a global network organization within entrepreneurship, seed, and venture capital, he has been in charge of more than 130 bilateral donor projects in many African countries, South America, East Europe, and the Balkans.

During more than 20 years he has traveled the world as one of the world’s most forefront pitch-trainers conducting pitch trainings and pitch-forums for more than 10.000 start-ups and investors in more than 50 countries worldwide. He co-founded iHUB, which is currently one of the biggest networks in East Europe of co-working stations for entrepreneurs in Ukraine and Moldova.

 

He is considered an innovation influencer in several countries, and he is decorated with the Knights Cross of the “Falcon of Iceland” by the President of Iceland for his efforts for global innovation. He has also received the medal “Golden Scythian Pectoral” from the Ukrainian International Chamber of Commerce for his efforts for the Ukrainian start-up community. During the last 15 years, he has been a key person in the evolvement of the Ukrainian innovation system.

Group 1610

Learning outcomes:

Experience a dynamic two-day training program followed by 1-2 hours of individual practice, immersing yourself in practical skills and strategic insights for immediate business impact.

IT Business Factory is organized by EBRD Moldova in partnership with ATIC and the financial support of the European Union in the Republic of Moldova.

Dates: 21-22 November

Hours:20

Where: Tekwill (Hybrid)

Language: English

Cost of the program: Free (covered by EBRD)

Food: 30 euro (2 lunches & pastry snacks)