Domeniul IT se consideră a fi unul tehnic, dar vei fi mirat să afli că abilitățile soft sunt la fel de importante ca și cele tehnice la un interviu de angajare.

Expresia “soft skills” include o varietate de trăsături de personalitate, inteligența emoțională, abilități de comunicare și relaționare. Acestea mai sunt cunoscute și sub denumirea de “core skills”, adică de bază.

Candidații ce au competențele tehnice necesare pentru o anumită poziție, deseori pot primi refuz. Cel mai frecvent motiv fiind lipsa unor soft skills bine dezvoltate. 

Din acest considerent, Tekwill Academy sare în ajutorul celor aflați la început de drum și organizează un atelier gratuit pe următoarele subiecte:

  • Comunicare –  ascultare activă, onestitate, transparență.
  • Colaborare – schimbul de idei, îmbunătățirea muncii celorlalți, ajutorarea colegilor.
  • Responsabilitate – asumarea responsabilității pentru greșeli, conștientizarea impactului personal asupra celorlalți.
  • Managementul timpului – responsabilitatea pentru sarcinile personale, conștientizarea dependențelor dintre sarcini, prioritizarea și termenele limită.

La atelier se vor desfășura exerciții practice în echipe, astfel pentru ca informația predată să fie aplicată direct în situații reale.

Corina Damaschin și Olesea Pihtari vor fi trainerele acestei activități. Corina este managerul de proiect al Tekwill Academy, iar Olesea este HR Manager la Allied Testing, una dintre cele mai mari companii de testing din Moldova.

Participarea la eveniment este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi pentru a rezerva un loc. Evenimentul va avea loc offline, din acest considerent locurile sunt limitate.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email: academy@tekwill.md

Data: 4 iunie

Ora: 11:00 – 15:00

Nivel: Fără experiență 

Preț: Gratuit

Limba: Română

Locație: Tekwill, Str. Studenților 9/11

Dezvoltă noi competențe!

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile.