Soft Skills pentru Inginerii Software

În lumea dinamică a tehnologiei, competențele tehnice sunt un punct de plecare esențial, însă abilitățile interpersonale sunt cele care aduc o diferență semnificativă. Acest eveniment este o oportunitate excelentă de a înțelege și învăța cum funcționează colaborarea și comunicarea eficientă în domeniul ingineriei software.

Acest event este potrivit pentru studenți, ingineri software la început de carieră, sau profesioniști în tehnologie care sunt la începutul drumului în acest domeniu sau doresc să-și îmbunătățească abilitățile interpersonale.

Vom oferi informații utile despre competențele necesare, roluri și responsabilități într-o echipă tehnologică.

Program

  1. Comunicare și colaborare în ingineria software: înțelegerea și aplicarea tehnicilor eficiente de comunicare.
  2. Gestionarea timpului și a stresului: strategii pentru o productivitate optimă.
  3. Lucrul în echipă: roluri, responsabilități și dinamica grupurilor.
  4. Gândire critică și rezolvarea problemelor: abordări strategice în provocările tehnologice.
  5. Adaptabilitate și dezvoltare profesională continuă: menținerea agilității într-un mediu în continuă schimbare.
  • Chief Technology Officer (CTO) la Alvys (din 2019).
  • Experiență anterioară: Vicepreședinte pentru Inginerie la Jet (august 2013 – ianuarie 2019).
  • Educație: Absolvent al Universității Colorado Boulder, licență în matematică.
  • Rolul la Alvys: Instrumental în dezvoltarea și designul software-ului, contribuind semnificativ la succesul companiei.

Participarea la eveniment este gratuită, tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați pentru a rezerva un loc. Evenimentul va avea loc offline, din acest considerent locurile sunt limitate.

Pentru orice întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md.

Data: 27 Februarie

Ora: 18:30

Locație: Fintech Hub (ASEM)

Limba: Engleza

Gratuit

Recruiting VS Headhunting

Te invităm la Recruiting VS Headhunting. Asemănări și deosebiri. Recomandări practice, unde împreună cu speaker-ul Ion Oboroceanu vom explora concepte fundamentale precum recrutarea și headhunting-ul, dezvăluind similitudini și diferențe esențiale între cele două procese. 

Prin intermediul sesiunii interactive și a discuțiilor de grup, vei obține o înțelegere profundă a practicilor de recrutare și headhunting, iar expertul nostru în domeniu îți va oferi sfaturi valoroase și recomandări practice pentru a evita capcanele comune și a vă dezvolta în cariera de recrutor sau headhunter.

Workshop-ul va include, de asemenea, o secțiune interactivă de întrebări și răspunsuri, unde vei avea oportunitatea de a adresa orice întrebare legată de recrutare și headhunting.

Program

1.Ce este recrutarea?
2.Ce este headhunting-ul ?
3.Asemănări și deosebiri între procesul de recrutare și headhunting.
4.Cum devenim specialiști în domeniu? Abilitățile și competențele necesare.
5.Sfaturi și recomandări practice ( a fi citit greșeli și “greble” )

*Intrebări și răspunsuri.

Grup țintă: 

  • Manager 
  • Persoanele interesate să devină recruiteri
  •  Recruiterii juniori
  • Specialiști HR
  • IT Project Manager
  • CV consultant la Tekwill Academy

Participarea la eveniment este gratuită, tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați pentru a rezerva un loc. Evenimentul va avea loc offline, din acest considerent locurile sunt limitate.

Pentru orice întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md.

 

Data: 24 Februarie

Ora: 11:00

Locație: Fintech Hub (ASEM)

Limba: Română

Gratuit

Prânz: 30 euro (2prânzuri & patiserii)

CV & Interview Preparation

Suntem încântați să fim partenerul și ghidul tău în cariera IT și ne exprimăm profunda recunoștința pentru încrederea pe care ai acordat-o printr-un indoor workshop organizat special pentru tine. 

Avem plăcerea de a te invita la CV & Interview Preparation organizat de Tekwill Academy pe 17 februarie, începând cu ora 11:00.

În cadrul atelierului vom atinge 2 elemente importante ale procesului de angajare:

CV și profilul pe Linkedin:

  • Elementele și caracteristicile importante a unui CV
  • Parametrii ce trebuie incluși în CV
  • Formatul preferat de către recrutori
  • Cum trebuie să arate un profil pe Linkedin
    Interviu de angajare
  • Cum să te comporți la interviul de angajare
  • Greșeli ce trebuie evitate în timpul interviului
  • Tipurile de testări prin care poți trece

Speakerul este Anastasia Iarovoi, People Operations Lead la Volt Finance

Participarea la eveniment este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi pentru a rezerva un loc. Evenimentul va avea loc offline, din acest considerent locurile sunt limitate.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email: academy@tekwill.md

Data: 17 februarie

Ora: 11:00

Nivel: Începător

Preț: Gratuit

Limba: Română

Locație: Tekwill, Front-End

Fii mai aproape de jobul dorit!

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile. 

Meetup Echipe Autogestionate: Provocări și Soluții

V-ați întrebat vreodată dacă echipele autogestionate (self-managing teams) chiar există, sau e vorba doar de pură fantezie? Iar dacă există, sunt ele cu adevărat eficiente? Vă invităm la o întâlnire la care vom dezbate acest subiect. Vom explora potențialul echipelor autogestionate de a schimba modul în care lucrăm, vom aborda idei atât din mediul Agile cât și din managementul de proiect tradițional.

Punctul nostru de pornire va fi un sondaj realizat cu experți din diferite industrii care au numit principalele provocări în crearea și menținerea echipelor autogestionate. Vom discuta unele dintre aceste blocaje precum și acțiunile concrete de care avem nevoie pentru a îndepărta aceste blocaje. Indiferent dacă sunteți în industria IT sau în alt domeniu, această prezentare vă va oferi idei valoroase pentru a îmbunătăți colaborarea și eficiența echipei.

Ghid în această întâlnire va fi Simona Bonghez, Managing Partner  Colors in Projects (România), Agile
transformation Coach, Autor și Speaker internațional.

Cu o vastă experiență în proiecte de Agile Transformation, Simona este specializată în facilitarea de ateliere agile interactive și practice, sprijinind companiile în îmbrățișarea unor noi modalități de gestionare a proiectelor. Chiar dacă experiența profesională este un aspect definitoriu în activitatea ei, ea crede că nu ar fi ajuns atât de departe fără un bun simț al umorului.

Alătură-te acestui meetUp  captivant, în care vei beneficia de un networking calitativ.

Participarea este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md

Data:  4 decembrie

Ora: 18:30-20:00

Preț: Gratuit

Limba: Română

Fintech Hub

Participă la meetUp-ul anului!

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile. 

Roluri și Responsabilități: Înțelegerea Managementului Modern

Descoperă Cariera Ta în Lumea Managementului! Îți dorești să afli mai multe despre rolurile captivante de Project Manager, Product Manager, Scrum Master și Business Analyst? Te invităm la workshop-ul: “Roluri și Responsabilități: Înțelegerea Managementului Modern” 

Ce te așteaptă? Un Workshop interactiv pentru a înțelege mai bine responsabilitățile fiecărui rol.
Analize de caz pentru a vedea cum se aplică teoria în practică.
Discuții captivante cu profesioniști din domeniu, pregătiți să împărtășească experiențe și sfaturi utile.

Vom discuta despre:

  • diferențele si punctele comune dintre rolurile de Project Manager, Product Manager, Scrum Master și Business Analyst.
  • Responsabilitățile și abilitățile personale relevante pentru fiecare din roluri
  • Vom discuta cu 2 invitați ce activează în aceste roluri zilnic, care vor impărtăși experiența sa practică cu publicul.

Alătură-te acestui workshop captivant, în care te vom ajuta să navighezi în domeniul Project Management și să te pregătești  pentru o carieră de succes.

 Nu va lipsi nici  sesiunea de întrebări și răspunsuri, așa că vino cu întrebările pregătite!

Participarea este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md

  • Delivery Lead la Amdaris
  • 6+ ani de experiență în domeniu 
  • Tech Women Ambassador 2023
  • Certificat Proffesional Scrum Master 1
  • Application Consultant la Stefannini EMEA
  • Tech Women Ambassador 2023
  • 4+ ani de experiență în domeniu
  • Product Manager la Planable
  • 7+ ani experiență în domeniu

Data: 2 decembrie

Ora: 11:00

Nivel: Începător

Preț: Gratuit

Limba: Română

Tekwill, Front-End

Află care este Managementul Modern!

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile. 

Carieră în IT Sales & Business Development: De unde încep?

Workshop-ul Carieră în IT Sales & Business Development: De unde încep este o oportunitate excelentă pentru a înțelege și învăța cum funcționează vânzările în general într-o companie IT.

Vei avea parte de un atelier de lucru bazat atât pe transmiterea de informații teoretice cât și exerciții practice ce te vor ajuta să aplici ceea ce vei învăța.

Acest workshop este potrivit pentru studenți, junior, entry-level specialiști sau persoane care se află la început după o reconversie profesională și doresc să dezvolte cariera lor în acest domeniu.

Obiectivul  pentru acest workshop este de a iniția și familiariza participanții cu specificul vânzărilor în IT și a oferi informații utile din practică despre procesul de lucru,  competențe necesare, roluri și responsabilități în echipa de vânzări.

Subiectele discutate

● Intro to Business development: linking marketing and sales.
● BizDev Manager position: where it stands and how it interacts with other roles.
● Skillset and responsibilities of a BizDev Manager.
● Sales in Software Development Company vs Sales in Product Company
● Understanding company offerings, value proposition, and USP
● Market Research: positioning, competitors, SWOT, segmentation, ICP, Personas
● Sales process in a software company, sales pipeline, inbound and outbound lead
generation, data analysis and success metrics

Practical Exercises: define VP, USP, ICP,  and personas for your company or a given example of a  company

 

Alătură-te acestui workshop captivant, în care te vom ajuta să navighezi în domeniul IT Sales și să te pregătești  pentru o carieră de succes.

 Nu va lipsi nici  sesiunea de întrebări și răspunsuri, așa că vino cu întrebările pregătite!

Participarea este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md

  •  Chief Operating Officer la Oneest.
  • Certificat Professional Scrum Product Owner
  • 8+ ani de experiență în domeniul financiar 
 
 

Data:  25 noiembrie

Ora: 11:00

Nivel: Începător

Preț: Gratuit

Limba: Română

Sala iCloud, Tekwill

Află care este parcursul unui începător în IT Sales!

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile. 

Business Growth Strategies

Învățați alături de un antreprenor de succes în industria IT la o serie de workshopuri despre Business Growth Strategies.

Vitalii Petrosyan este fondator și co-fondator a  mai multor companii IT din Armenia, Estonia, Moldova și Elveția, fiind direct implicat în calitate de CEO și director dezvoltare afaceri în 8 proiecte IT active. Realizarea sa cea mai notabilă este un produs cu peste 40 de milioane de descărcări la nivel mondial.

Scopul acestor serii de workshopuri este de a ajuta companiile cât și specialiștii din companiile IT să crească afacerea cu ajutorul unor noi competențe și instrumente.

Accentul major va fi pus pe studiile de caz reale pregătite de către mentor și rezolvarea practică în echipe. La fel, se pot pune la discuție și provocările participanților în creșterea componentei de Business.

Program

-types and structure of data

– what is the system?
– specifics of the systematic approach
– system data analysis
– set goals in numbers: how and why to set your goals in numbers?

– market as a system, types of markets
– why do you need market analysis?
– market analysis from open sources

– competitors as part of the system
– why do you need competitor analysis?
– analysis of competitors from open sources

– target Audience as part of the system
– why is target audience analysis needed?
– analysis of target audience from open sources

– types of channels
– how to identify right channels?

– intensive scaling
– extensive scaling

Grup țintă:

  • C-Level (CEO, CPO, CMO etc)
  • Fondatori afaceri
  • Project Manager
  • Product Manageri
  • Business/Product Analyst
  • Sales
  • Startup People
  • Toate persoanele care se implică în creșterea business-ului

Participantul trebuie să fie angajat într-o companie IT sau să facă parte dintr-un StartUp.

Mentor:

Participarea la eveniment este gratuită, doar catering este contra cost în cazul în care alegeți această opțiune. Tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați pentru a rezerva un loc. Evenimentul va avea loc offline, din acest considerent locurile sunt limitate.

Pentru orice întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md.

“IT Business Factory Moldova” este organizat de Banca Europeană Pentru Reconstrucție și Dezvoltare în parteneriat cu ATIC și suportul financiar al European Union in the Republic of Moldova”.

 

Data: 4-6 Decembrie
09:00 – 16:00

Ore:18

Locație: Tekwill (în persoană)

Limba: Rusă

Costul programului: Gratuit (sponsorizat de BERD)

Prânz: 30 euro (2prânzuri & patiserii)

Descoperă ISTQB – Ce Trebuie să Știi Despre Examenul de Testare Software

Te invităm pe 27 octombrie să participi la un webinar deschis, susținut de un expert în testarea software, mentor QA și certificat ISTQB Advanced Level. Vei afla tot ce trebuie să știi despre examenul ISTQB și cum te poate ajuta în cariera ta!

Agenda Webinarului

Vei înțelege importanța certificării ISTQB în domeniul testării software și cum poate să-ți deschidă uși în carieră.

Vom explora cum adăugarea certificării ISTQB la CV-ul tău poate să te diferențieze pe piața muncii și să-ți crească șansele de angajare.

Vei descoperi ce subiecte sunt acoperite de examenul ISTQB și cum aceste cunoștințe te pot ajuta în proiectele de testare.

Vei primi sfaturi practice pentru pregătirea și susținerea examenului ISTQB, inclusiv resurse utile pentru studiu.

Informații despre resursele online

La finalul prezentării, vei avea oportunitatea de a pune întrebări expertului live în webinar.

Indiferent dacă ești un începător sau un tester cu experiență, acest webinar îți oferă o perspectivă valoroasă asupra certificării ISTQB și a beneficiilor aduse carierei tale.

Participarea este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md

  • Senior QA Engineer la Crunchyroll
  • Peste 5 ani de experiență în domeniul testării software
  • Mentor QA și ISQTB la Tekwill Academy
  • Certificat ISTQB Advanced Level

Data:  27 Octombrie

Ora: 18:30

Nivel: Începător

Preț: Gratuit

Limba: Română

Online

Pregătește-te pentru o carieră de succes în testarea software!

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile. 

“Expansion to International Markets” & “Boosting Business-Traction”

Join us for an exclusive two-day training on November 21-22 at Tekwill, led by renowned entrepreneur and business angel, Steinar Hoel Korsmo. Dive into ” Expansion to International Markets” and “Boosting Business-Traction” with 10 hours dedicated to each module.

Unlock the secrets of international market success, from strategic sales channel selection to mastering business contracts and customer behavior analysis. In “Boosting Business-Traction,” discover metrics, distribution channels, and disruptive elements that can accelerate your growth.

Designed for CEOs, COOs, CMOs, and product leads, this course is your gateway to strategic insights and global business expansion. Elevate your business strategy with Steinar’s expertise and join a cohort of forward-thinking businesses. Secure your spot now for a transformative learning experience.

Program

I. Expansion to International Markets – 10 hr

  •      Selection of sales channels based on international market data
  •      Tips to pay attention to when developing business contracts in international markets
  •      Data analysis around customer behavior
  •      Customer relationships
  •      Research tools
  •      International sales readiness tools

II.Boosting Business-Traction – 10 hr

  •      Understanding where your business is to understand how you can boost somebody elses business
  •      Business metrics
  •      Distribution channels
  •      Disruption elements
  •      Other

Target group:

Businesses that are interested in boosting growth and learning about internationalization. Suggested level of attendance: 

  • CEO, COO, CMO
  • team leads of specific products
  • Business Managers
  • Sales Managers

Trainer:

Steinar Hoel Korsmo is a serial entrepreneur and business angel. He is the founder of Seed Forum Global which he has built to become a global network organization within entrepreneurship, seed, and venture capital, he has been in charge of more than 130 bilateral donor projects in many African countries, South America, East Europe, and the Balkans.

During more than 20 years he has traveled the world as one of the world’s most forefront pitch-trainers conducting pitch trainings and pitch-forums for more than 10.000 start-ups and investors in more than 50 countries worldwide. He co-founded iHUB, which is currently one of the biggest networks in East Europe of co-working stations for entrepreneurs in Ukraine and Moldova.

 

He is considered an innovation influencer in several countries, and he is decorated with the Knights Cross of the “Falcon of Iceland” by the President of Iceland for his efforts for global innovation. He has also received the medal “Golden Scythian Pectoral” from the Ukrainian International Chamber of Commerce for his efforts for the Ukrainian start-up community. During the last 15 years, he has been a key person in the evolvement of the Ukrainian innovation system.

Group 1610

Learning outcomes:

Experience a dynamic two-day training program followed by 1-2 hours of individual practice, immersing yourself in practical skills and strategic insights for immediate business impact.

IT Business Factory is organized by EBRD Moldova in partnership with ATIC and the financial support of the European Union in the Republic of Moldova.

Dates: 21-22 November

Hours:20

Where: Tekwill (Hybrid)

Language: English

Cost of the program: Free (covered by EBRD)

Food: 30 euro (2 lunches & pastry snacks)

Pixel Talk. În detaliu despre Web Design.

Vino la webinarul ce va cuprinde absolut toate aspectele ce te interesează despre Web Design. De la Noțiuni Generale la Locul de Muncă.

Acest eveniment online îți va oferi o perspectivă cuprinzătoare asupra acestui domeniu și te va ajuta să îți formezi baza pentru o carieră în designul web. Vom explora cele mai importante aspecte legate de designul web, instrumentele pe care trebuie să le cunoști, companiile potrivite pentru a îți lansa cariera, așteptările salariale și sfaturi despre cât de ușor sau dificil este să obții un loc de muncă în acest domeniu competitiv.

Agenda Webinarului

  • Noțiuni generale despre design.
  • Diferența dintre design grafic, UX și UI.
  • Importanța înțelegerii principiilor de bază ale designului și cum să vă formați fundamentul în acest domeniu.
  • Familiarizarea detaliată cu termenii Web Design
    Instrumentele comune de UI design, cum ar fi Adobe XD, Figma, Sketch și alte instrumente relevante.
  • Resurse pentru învățarea utilizării acestor instrumente, cum ar fi tutoriale și documentație.
  • Tipurile de companii în care UI/UX Designerii sunt căutați, inclusiv start-up-uri tech, agenții digitale și corporații mari.
  • Importanța cercetării și orientării către companii care se potrivesc cu interesele și obiectivele de carieră ale fiecăruia.
  • Site-urile de recrutare și paginile web ale companiilor
  •  O imagine generală a intervalului de salarizare și alte beneficii.
  • Procesul tipic de recrutare, care include de obicei prezentarea unui portofoliu, interviuri și teste de design.
  • Natura competitivă a pieței de muncă și importanța învățării continue.
  • Valoarea networking-ului, participării la evenimente de design și căutării de stagii sau oportunități de freelance pentru a câștiga experiență

Alătură-te acestui webinar captivant, în care te vom ajuta să navighezi în domeniul designului web și să te pregătești  pentru o carieră de succes.

 Nu va lipsi nici  sesiunea de întrebări și răspunsuri, așa că vino cu întrebările pregătite!

Participarea este gratuită, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi.

Dacă aveți întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md

  • UX & Product Designer la RebetDot
  • Mentor al cursului Web Design
  • Founder of  Zlatan Design
  • 5+ ani de experiență

Data:  23 Octombrie

Ora: 18:30

Nivel: Începător

Preț: Gratuit

Limba: Română

Online

Nu rata această șansă de a pătrunde în lumea Web Design

Aici poți consulta Politica de Confidențialitate Tekwill Academy și Termenii și Condițiile.