Pe o piață cu competivitate crescândă, succesul unei afaceri depinde în mare măsură de capacitatea sa de a oferi nu doar produse sau servicii de calitate, ci și o experiență unică și satisfăcătoare clienților.
Înregistrează-te la training-ul Customer Experience Strategy și vei descoperi secretele și strategiile esențiale pentru a crea experiențe de clienți memorabile și durabile.
Acest training va servi drept sprijin companiilor ce sunt în etapa de dezvoltare a afacerilor prin elaborarea unei strategii concentrate pe îmbunătățirea experienței clienților.
Program:
- Era of Customer and the marketing of today
- Strategy fundamentals
- Customer Centricity and the Jobs To Be Done
- Brand fundamentals – Identity, Purpose, Mission, Vision and Impact
- Measurements and research
- Customer Journey Map
- One Page CX Strategic Plan
- Team culture, values and rules of house
- Student case review
Te așteptăm la training dacă te numeri printre:
- Angajat într-o companie IT sau parte dintr-un StartUp
- C-Level (CEO, CPO, CMO etc)
- Fondator afaceri
- Project Manageri
- Product Manageri
- Business/Product Analyst
- Specialist Sales
- Marketing Specialist
- Startup People
- Persoane ce se implică în creșterea business-ului
Participarea la eveniment este gratuită, doar catering este contra cost în cazul în care alegeți această opțiune. Tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați pentru a rezerva un loc. Evenimentul va avea loc offline, din acest considerent locurile sunt limitate.
Pentru orice întrebări despre eveniment, nu ezitați să ne contactați pe Facebook, la numărul de telefon 079975242 sau email academy@tekwill.md.
“IT Business Factory Moldova” este organizat de Banca Europeană Pentru Reconstrucție și Dezvoltare în parteneriat cu ATIC și suportul financiar al European Union in the Republic of Moldova”.
Data: 16, 23 martie
Ore: 14
Sâmbătă: 10:00-18:00
Offline
Limba: Rusă
Costul programului: Gratuit (sponsorizat de BERD)
Prânz: 30 euro (2prânzuri & patiserii)